• Op de drempel van het 100-jarig bestaan is er een einde gekomen aan het bestaan van de zondagafdeling. Al jaren werd er gebruik gemaakt van spelers uit de zaterdagafdeling om het elftal op zondag aan te vullen, om zodoende toch aan voldoende spelers te komen. Met het afhaken van enkele spelers bleven er nu echt te weinig over om nog een elftal op de been te kunnen brengen. Zo komt er na 99 jaar dus een einde aan het zondagvoetbal bij v.v. Hellevoetsluis. Ca. 13 jaar geleden al werd er door het toenmalige bestuur besloten te stoppen met prestatief voetbal op zondag en zich te richten op het zaterdagvoetbal. Een team bleef al die tijd recreatief op zondag voetballen. De van oorsprong als zondagvereniging begonnen club neemt nu dus definitief afscheid van het zondagvoetbal, waarmee het net het 100-jarig bestaan niet haalt. Veel spelers blijven de club trouw en blijven met elkaar trainen op woensdag. Mochten er volgend seizoen weer voldoende spelers zijn, dan kan het zomaar zo zijn dat Hellevoetsluis weer wel een zondagelftal inschrijft.