• Op donderdag 20 juni begon, zoals ieder seizoen in de voetballoze periode, het altijd gezellige 7-tegen-7 toernooi. Acht teams streden 7 weken lang iedere donderdagavond om de Van den Ban Wisselbokaal en, nog veel belangrijker, een hoeveelheid consumptiebonnen. Dat het vooral om de gezelligheid en de 3e helft gaat, blijkt ieder jaar weer wanneer de winnaar bekend gemaakt wordt, want de ploeg met de meeste punten, wordt vaak niet de winnaar van het toernooi! Bij de prijsuitreiking op donderdag 1 augustus vielen al meteen 3 teams als potentiële winnaar af, omdat Team Faruk, de Leeuwinnen en Team Sang-A-Jong allemaal wel een keer verstek hadden laten gaan. De veteranen wonnen ook niet, omdat zij al eens gewonnen hadden en de teams FC Sjon en HKP grepen helaas ook naast de hoofdprijs. In beide teams speelt er namelijk 1 van een tweeling, dus laat je de één winnen, is de ander boos en andersom. Team Mast kon natuurlijk ook niet de winnaar zijn, want 1 avond meedoen kan er natuurlijk niet toe leiden dat je al gelijk in de prijzen valt. Daarom hebben zij toegezegd volgend jaar vanaf het begin mee te doen. Het team dat dan uiteindelijk wel de Van den Ban Wisselbokaal won, was het team 'U kent mij toch' van Levi van den Berg en Ben Barendrecht. Naast dat zij alle avonden aanwezig waren, waren zij ook nog eens goed voor een behoorlijk deel van de baromzet en zijn Barendrecht-Elektra en Leo van den Berg ook nog eens 2 voorname sponsors van het eerste uur van de vereniging. Ook die belangen dient het wedstrijdcomitée uiteraard mee te nemen in haar overwegingen een winnaar te kiezen. Wij feliciteren het team 'U kent mij Toch' met de eeuwige roem, de Van den Ban Wisselbokaal en het krat bier.