• Sponsoring

Om de boel draaiende te houden kunnen verenigingen niet zonder sponsors. Echter, voor het kweken van een stukje goodwill en het creëren van naamsbekendheid kunnen sponsors ook niet zonder v.v. Hellevoetsluis. In het kader van de breedtesport biedt Hellevoetsluis voor elk wat wils. Van de jongste jeugd tot de oudste senioren, iedereen is welkom bij de v.v. Hellevoetsluis. Dat dit door u gewaardeerd wordt kan al een reden zijn om de v.v. Hellevoetsluis te steunen. Andere redenen om Hellevoetsluis te sponsoren kunnen zijn:

* Uw bedrijf is gevestigd in Hellevoetsluis.
    * Medewerkers van u zijn woonachtig in Hellevoetsluis.
    * U of uw medewerkers zijn actief betrokken bij de v.v. Hellevoetsluis.
    * U onderkent het belang van de sociaal-maatschappelijke functie die Hellevoetsluis heeft.
    * U waardeert de inzet van de vele vrijwilligers die zich geheel belangeloos inzetten voor hun ‘cluppie’.
    * Sponsoring geeft uw bedrijf een sociaal gezicht.
    * Sponsoring zorgt voor naamsbekendheid.

Onze sponsormogelijkheden

Sponsorpakket (basis)
    Als sponsorpakkethouder bij v.v. Hellevoetsluis krijgt u:
    Twee toegangsbewijzen voor alle thuiswedstrijden in competitieverband van ons eerste elftal.
    Een reclamebord van 6 meter langs het hoofdveld (aanschaf van het reclamebord komt voor rekening van de sponsor).
    Vermelding op de website van v.v. Hellevoetsluis (www.vvhellevoetsluis.nl), inclusief een link naar uw eigen website.
    Vermelding van uw logo op de interne TV krant.
    Vermelding van uw logo in het programmaboekje dat verspreid wordt bij thuiswedstrijden van ons eerste elftal.
    Mogelijkheid tot het 1 à 2x per jaar verspreiden van reclamemateriaal tijdens thuiswedstrijden van ons eerste elftal.
    1 à 2x per jaar de beschikking over onze sponsorruimte t.b.v. vergaderingen, recepties, bijeenkomsten enz.
    Toegang tot onze sponsorontvangstruimte bij thuiswedstrijden van ons eerste elftal.
    Prijs: € 1.500,- (excl. BTW) per jaar.

Bordsponsor

Langs het hoofdveld van v.v. Hellevoetsluis is uw reclamebord een geweldige blikvanger. De huurkosten van de plaats zijn € 60,-- (excl. BTW) per meter per jaar.
    Minimale afname: 3.00m.
    De éénmalige aanmaakkosten van het reclamebord zijn voor rekening van de sponsor. Daarmee blijft het bord ook eigendom van de sponsor.

U krijgt:

Toegang tot de sponsorontvangstruimte.
    Vermelding op de website van v.v. Hellevoetsluis.

Reclamedoeken: Een enorme blikvanger op het ING Sportpark is een reclamedoek in de ballenvanger achter 1 van beide doelen. Het formaat van 1 doek is maar liefst 5.10 x 2.75m! Kosten voor de aanmaak van een doek bedragen éénmalig € 150,00. Huurkosten bedragen € 500,00 per jaar voor 1 doek en € 800,00 per jaar wanneeer u 2 doeken afneemt.

Andere mogelijkheden:

Uiteraard zijn er ook nog andere vormen van sponsoring, zoals een uitgebreider sponsorpakket, het aankleden van een team, het verzorgen van trainingspakken of tassen, het leveren van materialen, het ophangen van een vlag, het adverteren in de presentatiegids etc. Informeer voor de mogelijkheden en kosten bij ons bestuurslid Sponsorzaken. Hij is te bereiken via 06-48919376 of info@vvhellevoetsluis.nl .

Contracten worden afgesloten voor de periode van 3 jaar en, tenzij drie maanden voor de einddatum schriftelijk opgezegd, telkens stilzwijgend met 1 jaar verlengd.