• Hoewel Hellevoetsluis momenteel op een 12e plaats in de 2e klasse E staat, wat dus zou leiden tot het spelen van nacompetitiewedstrijden voor behoud van het 2e klasseschap, geven toch bijna alle spelers aan ook volgend seizoen graag bij Hellevoetsluis te willen voetballen. De meesten hebben het prima naar hun zin en zien er een uitdaging in om volgend seizoen met een nieuwe trainer te werken, wat voor Hellevoeters die doorgestroomd zijn vanuit de eigen jeugd helemaal nieuw is, omdat zij bij de senioren tot dusver altijd onder Edwin de Koning getraind hebben. Dat geldt zeker voor Serkan Yavuzyigitoglu en Onur Furuncu, spelers uit de eigen jeugd van Hellevoetsluis. Uiteraard hopen zij volgend seizoen in de 2e klasse actief te zijn, en dan met name in West 2, zodat het reizen naar Zeeland en het voetballen tegen Zeeuwse ploegen tot het verleden behoren. De 25-jarige 'Yavuz' en de 26-jarige Furuncu staan voor hun beste voetbaljaren en kunnen met hun leeftijd en ervaring een rol spelen in het begeleiden van de jonge spelers. Hellevoetsluis ziet daarin een belangrijke rol voor hun weggelegd en is dan ook blij dat zij de club trouw blijven.