• Nadat v.v. Hellevoetsluis eerder al met hoofdtrainer Edwin de Koning een verlenging van de samenwerking overeenkwam, zijn zij nu ook met de hoofdtrainer van Hellevoetsluis 2 tot overeenstemming gekomen om de samenwerking met minimaal 1 jaar te verlengen. Johan Wouters is bezig aan zijn eerste seizoen bij Hellevoetsluis en staat met zijn team ongeslagen bovenaan in de res. 2e klasse. De spelers zijn dan ook uitermate tevreden over de trainer en mens Johan Wouters en ook de samenwerking met de rest van de staf en het bestuur zijn voor Wouters redenen om er nog een jaar bij Hellevoetsluis aan vast te plakken. Hoewel Wouters v.v. Hellevoetsluis niet kende, ervaart hij de club als een warme vereniging, waar alles tot in de puntjes verzorgd is.