• Op dinsdag 13 oktober maakte premier Rutte weer nieuwe maatregelen bekend om het coronavirus te beteugelen. Ook sportclubs werden hierdoor getroffen. Met ingang van woensdag 14 oktober om 22:00 uur zijn namelijk alle sportwedstrijden verboden, zowel voor de jeugd als voor senioren. Door jeugdteams t/m de JO19 mag er nog wel getraind worden en mogen er onderling wedstrijden gespeeld worden. Kantine en kleedkamers zijn daarbij gesloten. De maatregelen gelden voorlopig voor 4 weken.

In zijn algemeenheid hopen wij dat de mensen zich de komende weken aan de regels houden, zodat wij zo snel mogelijk het 'normale' leven weer op kunnen pakken. Wij wensen iedereen die lichamelijk of economisch zwaar getroffen wordt door het virus en door deze crisis veel sterkte toe.