• Meisjesvoetbal wordt steeds populairder en ook bij v.v. Hellevoetsluis! Voetballen als meisje bij v.v. Hellevoetsluis betekent dat jij in een gemengd team met jongens terecht kan komen of in het team van de Meisjes Onder-15 (MO15). Wanneer er voldoende andere meisjes zijn, is het ook mogelijk om in een meisjesteam in een andere leeftijdscategorie terecht te komen. Er wordt 2x in de week getraind en op zaterdag gevoetbald. Daarnaast zijn er veel leuke activiteiten buiten het voetballen om. Het samenwerkingsverband met Excelsior zorgt ervoor dat de meisjes naar wedstrijden in de eredivisie dames kunnen, dat meisjes soms getraind worden door speelsters van Excelsior en dat de talentvolle meisjes door Excelsior gescout kunnen worden. Wil jij met plezier voetballen, een betere voetbalster worden en ook buiten het veld met elkaar leuke dingen doen? Meld je dan aan als lid van v.v. Hellevoetsluis. Onder het kopje 'Vereniging' vind je een inschrijfformulier.