• Hellevoetsluis presenteert nieuwe aanwinsten

27 mrt 2018 Beheerder
  • Nadat eerder bekend werd dat de talentvolle Tom Sleeuwenhoek van Nieuwenhoorn de gelederen van Hellevoetsluis komend seizoen komt versterken, hebben ook Brian Poelman (SC Feyenoord) en Jarno Huijsman (OHVV) hun akkoord aan de koploper in de 2e klasse D gegeven.

Brian Poelman

Brian Poelman (19) komt over van Sportclub Feyenoord. De 19-jarige aanvallend ingestelde speler acteerde bij de Rotterdamse club vaak in het 2e elftal en ziet bij Hellevoetsluis meer mogelijkheden om aan spelen toe te komen in het eerste elftal. Poelman is bevriend met een aantal spelers bij Hellevoetsluis en een goede bekende van assistent-trainer Maurice Schaap, die hem veel positiefs over de Hellevoeters wist te vertellen. Zodoende verruilt Brian volgend seizoen het rood-wit van Feyenoord voor het rood-wit van Hellevoetsluis!

Jarno Huijsman
    Jarno Huijsman, een 23-jarige marechaussee, begon zijn voetballoopbaan in de jeugd van FC Vlotbrug, maar speelde het grootste gedeelte van carrière bij OVV. De laatste vier seizoenen is Huijsman topscorer bij OHVV, dat momenteel uitkomt in de 3e klasse van het zondagvoetbal.

Met Tom Sleeuwenhoek, Jeffrey van Veen, Brian Poelman en Jarno Huijsman is Hellevoetsluis voor volgend seizoen vier aanvallende spelers met scorend vermogen rijker. De nieuwelingen gaan de strijd aan met de toch al erg goed presterende spelersgroep van Edwin de Koning, thans de trotse koploper van de 2e klasse D.