• Wat een dag, wat een feest, wat een club! Na 2 jaar afwezigheid was er dan weer de Seizoensafsluiting voor alle leden! Hoewel het wat druilerig en somber begon, draaide het weer uit op een prachtige en onvergetelijke dag voor alle Hellevoeters!

Vanaf 12:00 uur brak de zon door en werd het ING Sportpark bevolkt met tientallen kinderen die zichtbaar genoten van spellen als latje trap, gaten schieten, penalty schieten, pannawedstrijden, voetvolley, een demonstratie van freestyler Sharif (een topper in de internationale freestylewereld) en de spectaculaire 18 meter lange buikschuifbaan, waarbij zelfs de aanwezige selectiespelers de verleiding niet konden weerstaan om er even overheen te glijden. De middag werd afgesloten met een wedstrijd van alle nog aanwezige kinderen tegen de selectiespelers, uiteraard gewonnen door de kinderen. Vele ouders en familieleden hadden zich inmiddels verzameld langs de lijn en op de tribune om getuige te zijn van de kampioenenparade van hun kroost. Eén-voor-één werden de helden van de JO08-1, JO12-1, JO13-1 en JO17-1 in het zonnetje gezet en toen was het de beurt aan de vertrekkende selectiespelers Marley Dors, Öner Sang A Jong, Davy Mierop, Deshney Hoornweg en Damiano Vaudo en de afscheid nemende trainer van het 2e elftal Ad Reijtenbagh om op een waardige manier uitgezwaaid te worden.
    Vervolgens werd het 1 groot feest met een heerlijke en goed verzorgde barbecue van Auke Wagenaar, gezellige mensen en feestelijke muziek, waarna het na een lange dag wel welletjes was en iedereen moe maar voldaan het ING Sportpark verliet. Alle vrijwilligers bedankt voor het neerzetten van zo'n mooi evenement en voor de hulp! Op naar een mooi seizoen 2022-2023, maar nu eerst genieten van een welverdiende vakantie.