• Met de toetreding van Daniëlle Plat en Sylvia Koelink-van Moorsel tot het bestuur zijn er binnen het bestuur van v.v. Hellevoetsluis 2 vacatures opgevuld. Het bestuur van v.v. Hellevoetsluis bestaat nu, met Edwin Boogaard (Voorzitter), Ton Lammers (Algemeen Secretaris), Michel Verplanke (Penningmeester), Jaap de Nekker (Wedstrijdsecretaris), Manuel Kerkhof(Jeugdvoorzitter), Daniëlle Plat (Kantinezaken) en Sylvia Koelink-van Moorsel (Activiteiten), uit 7 personen.

Daniëlle Plat, 40 jaar en samen met haar 2 zoons woonachtig in Hellevoetsluis, is in het dagelijks leven officemanager bij een droge bulkterminal op de Maasvlakte. Via haar 2 jongens kwam Daniëlle bij Hellevoetsluis terecht en wilde zij zich gelijk al graag als vrijwilliger inzetten voor de vereniging. Zodoende is zij ooit op een zaterdagochtend begonnen met een bardienst voor het team. Van het één kwam het ander en raakte zij, op verzoek van Vibeke van Wingerden, ook betrokken bij de activiteiten.

Toen de toenmalige jeugdvoorzitter Robin Verheijen Daniëlle vroeg hem te helpen bij de kantineplanning in de ochtend, heeft zij dat met plezier op zich genomen. Vanzelf ging Daniëlle ook steeds meer bardiensten in de middag draaien, wat zij erg leuk vindt om te doen. Nadat de dame die de bardiensten regelde aangaf te stoppen, heeft er een gesprek plaatsgevonden met het bestuur om daar invulling aan te geven, wat resulteerde in een bestuursfunctie.

Daniëlle zegt “Deze uitdaging neem ik graag met beide handen aan om zo de kantinezaken in goede banen te leiden. Klagen kunnen we allemaal, maar dan moet je zelf ook bereid zijn om er iets aan willen veranderen.” Zij vervolgt met “Ik hoop een grote groep vrijwilligers om me heen te kunnen verzamelen, zodat we de planning altijd zonder moeite kunnen rondkrijgen.”

Heb jij dus interesse om een kantinedienst (bar- of keuken) te draaien, of heb jij leuke ideeën voor de kantine, wend je dan tot Daniëlle. Zij is regelmatig op de club te vinden, maar ook per mail te bereiken via 8182.danielle@gmail.com.

Zie je Daniëlle op de club, dan zie je vaak ook Sylvia Koelink-van Moorsel daar wel ergens rondlopen! Doordat Sylvia tijdens en na de coronaperiode al samen met Daniëlle Plat en Solita Vaudo de jeugdactiviteiten regelde en organiseerde en zij daarbij merkte hoeveel plezier en lol dit bij de kinderen teweeg brengt, kon zij de vraag vanuit het bestuur, om als bestuurslid de activiteiten clubbreed te regelen en organiseren, niet afslaan.

Sylvia Koelink-van Moorsel is trotse moeder van een zoon van 13 jaar (spelend in de jeugd bij VV Hellevoetsluis) en een dochter van 3 jaar oud, die met alle plezier ook hier al op de club rond huppelt. Begonnen als jeugdtrainer is Sylvia inmiddels alweer 2 jaar Coördinator van de bovenbouw bij de jeugd.

Sylvia zegt “Ondanks dat mijn hart bij de jeugd ligt is de liefde voor de club VV Hellevoetsluis groot genoeg om feestjes en activiteiten te regelen voor iedereen!”

Mocht je ideeën hebben voor activiteiten of feestjes voor groot EN klein of lijkt het je juist leuk om te helpen bij de activiteiten, wend je dan tot Sylvia. Zij is vaak genoeg op de vereniging en anders per mail te bereiken via sylvm1980@hotmail.com.

Wij wensen beide dames langs deze weg succes en veel plezier bij het uitoefenen van hun functies en taken en hopen dat veel mensen hun goede voorbeeld zullen volgen!