• Nadat hij eerder al eens met Hellevoetsluis in gesprek was, maar toen nog koos voor een overstap van Nieuwenhoorn naar OHVV, heeft Daniël Dijksman nu toch besloten volgend seizoen uit te komen voor Hellevoetsluis. De 23-jarige Dijksman (van 10-03-1997) begon met voetballen in de jeugd van Nieuwenhoorn, maakte kort de overstap naar Spijkenisse, keerde weer terug naar Nieuwenhoorn, verdedigde de kleuren van Brielle, kwam 2 seizoenen uit voor Nieuwenhoorn 1 en dit lopende seizoen dus voor zaterdag 4e klasser OHVV. De ambities van Daniël reiken echter verder en hij komt volgend seizoen dan ook graag voor 2e klasser Hellevoetsluis uit. Daniël speelt het liefst als rechter centrale verdediger, maar kan ook op andere posities uit de voeten. De geboren Rotterdammer kijkt ernaar uit uit te komen voor de rood-witten. "Ik kijk uit naar de sfeer rondom de wedstrijden, waar menig andere vereniging jaloers op is, en ik vind het ook weer fijn om op een behoorlijk niveau te voetballen. Ik heb dan ook zin om met het team bovenin de 2e klasse mee te draaien en er voor de toeschouwers op zaterdag weer een feestje van te maken", aldus Daniël.

Wij wensen Daniël veel plezier en succes met zijn nieuwe uitdaging!