• Voor hen die al wat langer bij onze club meelopen mag het genoegzaam bekend zijn, maar mogelijk dat enkele nieuwkomers nog niet op de hoogte zijn. Mocht je een sponsor hebben die jouw team wilt sponsoren of wil jij zelf een team sponsoren, dan dienen alle bestellingen via het bestuur te lopen. Ons bestuurslid Sponsorzaken doet dan de bestelling bij de leverancier. Dit heeft een aantal voordelen, namelijk dat de vereniging weet wat er gebeurt, wie de sponsor is en welk team er gesponsord wordt en iedere bestelling levert de club een bonus op, waar later in het jaar weer spullen van besteld kunnen worden, waar alle leden dus van meeprofiteren. Bestellingen kun je opgeven per mail via info@vvhellevoetsluis.nl Graag het aantal, de maten en (rug)nummers per maat vermelden. Uiteraard ontvangt de sponsor eerst nog een voorbeeld van de bedrukking voordat het gedrukt gaat worden.